Menu
Your Cart

HMB 150 MegaCaps (BIOTECH USA)

BioTech USA HMB 150 Mega Caps
3000 mg Ca-HMB ανά μερίδα!

Η σκληρή προπόνηση είναι απαραίτητη για να πετύχετε το στόχο σας, αλλά είναι μόνο ένα μέρος της επιτυχίας.

Πρέπει να είστε προσεκτικοί αν δεν θέλετε να χάσετε το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς σας και να αποκομίσετε όλα τα οφέλη από αυτή!
Μεγιστοποιήστε λοιπόν την απόδοσή σας και φτάστε στο σχήμα που επιθυμείτε με το HMB της BioTech USA.

Τι είναι όμως το HMB;
Το βήτα-υδροξυ-β-μεθυλοβουτυρικό είναι ένα οργανικό οξύ, ένα παράγωγο αμινοξέος και πιο συγκεκριμένα ο μεταβολίτης ενός βασικού αμινοξέος - L-λευκίνη - που παράγεται επίσης στο ανθρώπινο σώμα.

1 μερίδα (5 κάψουλες) περιέχει:
3000 mg β-υδροξυ β-μεθυλοβουτυρικού ασβεστίου,  εκ των οποίων: 2520 mg β-υδροξυ β-μεθυλοβουτυρικού εστέρα (HMB)

Προτείνουμε το HMB:
Τόσο για γυναίκες όσο και για άνδρες

Αν εκτός από την πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή σας ψάχνετε παράλληλα και μια ειδική φόρμουλα για να φτάσετε στο στόχο σας, είτε αυτός είναι η αύξηση μυϊκής μάζας, είτε η γράμμωση τότε το HMBτης BioTech USA είναι η επιλογή σας!

Όπως όλα τα προϊόντα της BioTechUSA, έτσι και το HMB αποτελείται από ασφαλή και προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά.

Δοσολογία: Πάρτε 5 κάψουλες την ημέρα κατά τη διάρκεια των γευμάτων.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΟΣΕΙΣ 30

Γράψτε μια αξιολόγηση

Παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε λογαριασμό για να αξιολογήσετε

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την Bodyworks να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.