Menu
Your Cart

VIKING BR-28 SQUAT RACK

VIKING BR-28 SQUAT RACK
VIKING BR-28 SQUAT RACK
250,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 201,61€
  • Stock: In Stock
  • Model: 101624
  • Weight: 35.00kg
  • Dimensions: 135.00cm x 112.00cm x 162.00cm
  • SKU: 5212026502979

Το Squat Rack  BR-28 της VIKING μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αυτόνομο squat rack ή σε συνδυασμό με έναν επίπεδο/ επικλινή πάγκο ασκήσεων.

Οι ρυθμιζόμενοι ορθοστάτες είναι ιδανικοί για πιέσεις στήθους, ενώ υπάρχουν 5 θέσεις από μασιφ ανοξείδωτο ατσάλι για τοποθέτηση της μπάρας για σκουώτ σε ύψη από 81 - 155 cm.

  • Ατσάλινος σκελετός με δοκούς 5 x 5 cm
  • Μέγιστο συνιστώμενο βάρος στις θέσεις σκουώτ 200 κιλά
  • Μέγιστο συνιστώμενο βάρος στους ορθοστάτες 160 κιλά.
  • Κορυφαία ποιότητα, φινίρισμα και σταθερότητα.
  • Μεγάλη αντοχή για μέγιστη ασφάλεια στην άσκηση
  • 5 ενισχυμένες θέσεις για τοποθέτηση της μπάρας για σκουώτ ανά 20 περίπου εκατοστά
  • Μεγάλη βάση για απόλυτη σταθερότητα
  • Διαστάσεις στημένο: 135 x 112 x 162 cm
  • Διαστάσεις συσκευασίας 2 τεμ (1/2): 107x33x14 cm
  • Διαστάσεις συσκευασίας 2 τεμ (2/2): 171x36x15 cm
  • Βάρος καθαρό 2 τεμ (1/2): 11 κιλά
  • Βάρος καθαρό 2 τεμ (2/2): 31 κιλά
  • Βάρος με συσκευασία 2 τεμ (1/2): 13 κιλά
  • Βάρος με συσκευασία 2 τεμ (2/2): 33 κιλά

  • Εγγύηση: 5 έτη

    Γράψτε μια αξιολόγηση

    Παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε λογαριασμό για να αξιολογήσετε

    Απαραίτητα

    Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

    Στατιστικών

    Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την Bodyworks να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

    Προώθησης

    Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.