Menu
Your Cart

VIKING BR-02 ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΜΗΡΩΝ

VIKING BR-02 ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΜΗΡΩΝ
VIKING BR-02 ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΜΗΡΩΝ
VIKING BR-02 ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΜΗΡΩΝ
VIKING BR-02 ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΜΗΡΩΝ
VIKING BR-02 ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΜΗΡΩΝ
325,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 325,00€
  • Stock: In Stock
  • Model: 100036
  • Weight: 42.00kg
  • Dimensions: 108.00cm x 89.00cm x 101.00cm
  • Μηχανή εκγύμνασης μηρών.  Διπλής δράσης με δυνατότητα εκγύμνασης μηριαίων δικεφάλων/ τετρακέφαλων, με αλλαγή θέσης του μηχανισμού με μια απλή κίνηση.
  • Η άριστη ποιότητα κατασκευής με την ομαλή κίνηση των μηχανικών μερών και η δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας της άσκησης, την καθιστά ιδανική επιλογή τόσο για την μυϊκή ενδυνάμωση των ποδιών όσο και για την αποκατάσταση μετά από τραυματισμό.
  • Νέα βελτιστοποιημένη έκδοση με ενισχύσεις στο σκελετό και περισσότερες ρυθμίσεις.
  • Ρύθμιση σε μήκος του μαξιλαριού της πλάτης.
  • Ρύθμιση σε ύψος των μαξιλαριών στήριξης των ποδιών ( κόντρα ).
  • Ρύθμιση σε μήκος του βραχίονα αντίστασης.
  • Με δυνατότητα χρήσης δίσκων βαρών είτε Φ28 είτε Φ50 (ολυμπιακού τύπου)
  • Μέγιστο βάρος χρήστη : 150 κιλά.
  • Μέγιστο βάρος φόρτωσης δίσκων : 80 κιλά.
  • Διαστάσεις: Μ108xΠ89xΥ101 cm
  • Διαστάσεις συσκευασίας: 1η κούτα 88x78x20 cm.  2η κούτα 49x31x24 cm.
  • Όγκος συσκευασίας : 0.175 κυβικά μέτρα.
  • Καθαρό βάρος: 38 κιλά
  • Βάρος με συσκευασία: 42 κιλά
  • Χρήση : Οικιακή

ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΩΝ

Γράψτε μια αξιολόγηση

Παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε λογαριασμό για να αξιολογήσετε

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την Bodyworks να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.